ZWROTY I REKLAMACJE

Chcesz zakupić voucher prezentowy na naszej stronie, ale nie jesteś pewien czy będzie to trafiony prezent? W takim razie mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Zależy nam na świetnej współpracy z Klientami i wzajemnym zaufaniu, dlatego prowadzimy korzystną politykę zwrotów oraz reklamacji. Jesteś zdecydowany na zwrot zakupionego voucheru lub masz zastrzeżenia do świadczonych przez zespół Super-Cars.pl usług? Poniżej prezentujemy istotne kwestie!

ZWROTY

Zamówiony przez Ciebie Voucher Prezentowy nie został zarezerwowany lub zrealizowany? W takim razie z zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. 2014r. poz 827 ze zm.) przysługuje Ci prawo do pisemnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pod rygorem nieważności, należy wysłać w formie pisemnej na adres Super-Cars Sp. z o.o. ul. Gwieździsta 4, 05-119 Łajski lub na adres e-mail: biuro@super-cars.pl.

Zwrot wpłaconej za voucher kwoty zostanie zrealizowany na rachunek bankowy w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania skutecznie złożonego odstąpienia od umowy przez Klienta.

REKLAMACJE

Reklamacje z tytułu braku realizacji lub też nienależytej realizacji Vouchera Prezentowego należy zgłosić Administratorowi serwisu w terminie 14 dni od daty realizacji Vouchera Prezentowego lub daty, w której miał on być zrealizowany. Administrator serwisu zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonej reklamacji w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.